chivaree روزنامه های ورزشی همشهری ورزشی – دهم اردیبهشت

chivaree: روزنامه های ورزشی همشهری ورزشی – دهم اردیبهشت همشهری ورزشی

گت بلاگز وب‌گردی عادت مضری که کارآفرینان باید آن را ترک کنند

کارآفرینان باید در جواب دادن به ایمیل‌ها، سرعت عمل خود را کنترل کنند، واکنش‌ها عجولانه باعث پایین آمدن شأن کارآفرین خواهد بود.

عادت مضری که کارآفرینان باید آن را ترک کنند

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان،افرادی هستند که به خود می بالند که هر لحظه ایمیل های دریافتی خود را خیلی سریع می خوانند و خیلی سریع هم جواب می دهند. جهت بعضی ایمیل ها، از سیستم جواب اتوماتیک استفاده می کنند، و فرم های جواب را از قبل در جایی تایپ کرده اند تا در وقت لزوم، هنگام جواب دادن استفاده کنند. خیلی بادقت ایمیل ها را بررسی می کنند و آنها در فولدرهای مخصوص می گذارند تا بر اساس اولویت پیغام به آن جواب بدهند. این افراد هنگامی که که در اپلیکیشن گوشی تلفن همراه خود می بینند که ایمیل های خوانده نشده آنها دو رمقی شده است هست، مضطرب می شوند. در کل، وقت زیادی طول نمی کشد که از این افراد جواب دریافت کنید. به طور حتم هر ایمیلی که بعد از ۲۴ ساعت به وسیله این افراد جواب داده می شود، در ابتدای آن این عبارت نوشته شده است است: “عذرخواهی می کنم که دیر جواب می دهم.”
همانطور که در تیتر اشاره شد، معذرت خواهی جهت مدت وقت معمول پاسخ دادن به یک ایمیل، هم جهت ارسال کننده و هم جهت گیرنده، مشکلاتی ایجاد می کند. با معذرت خواهی، شما نامه را با یک پیغام منفی شروع کرده اید، و این کار جایگاه ارسال کننده را پایین می آورد. در نتیجه هر درخواست یا اطلاعاتی که تبادل می شود را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، چون ارسال کننده در موضع ضعف قرار گرفته هست. اگر کارآفرین هستید از انجام این کارهای اشتباه پرهیز کنید

عبارات مهم : ارسال

7 عادت کارآفرینان موفق
از همه مهم تر، واکنش‌ها توام با عذرخواهی باعث فشار بر هر دو طرف می شود و این نحوه فکر را ایجاد می کند که ایمیل باید سریع جواب داده شود و اگر از این وقت زیاد طول بکشد، باعث پدید آمدن مشکلاتی خواهد شد. این نحوه فکر باعث می شود که هر دو طرف تحت فشار باشند و انتظار داشته باشند که هر لحظه باید ارتباط های سریع داشته باشند.
این مسئله زیاد در مورد کارآفرینان صادق هست. جهت خیلی از این افراد، ساعت کاری یا روزهای کاری، قاعده ای مبهم است که با ذهنیت آنها جور در نمی آید. این افراد می توانند ساعت های طولانی تا نیمه شب مشغول به کار باشند و آخرهفته و روزهای وسط هفته آنها، هیچ تفاوتی با هم ندارد. ولی حقیقت این است که تعداد کمی از افراد، انتظار دارند که جوابی سریع به ایمیل ارزش داده شود. اگر افراد بخواهند جواب های سریع تری بگیرند، ترجیح می دهند که با وسایل ارتباط جمعی سریع تری همچون تلفن یا تماس متنی ارتباط برقرار کنند.

جواب سریع به ایمیل یا جواب با تاخیر
زمان جواب دادن به ایمیل ها را طولانی تر کنید.باید بتوانید بدون هیچ فشاری، جهت پاسخ دادن طولانی تر به ایمیل هایتان برنامه ریزی کنید. اگر قرار است که جواب سریع و نتیجه بخش باشد، آن ایمیل را در بخش کارهای آتی (To Do list) قرار دهید. اگر یک یا دو روز هم طول کشید تا به ایمیل جواب دهید، احساس ناراحتی نکنید. اگر این کار را انجام ندیهید، وقت خیلی زیادی را در inbox خود صرف می کنید و وقت ارزشمند خود را به انجام سایر پروژه ها تخصیص نمی دهید. جواب دادن به ایمیل ها می تواند به صورت وقت های خاص در هر روز، جهت تعداد معینی ایمیل باشد.
با تاییدیه گرفتن از ایمیل ها، وقت بخرید
اگر ایمیلی دریافت کرده اید که می خواهید آن را خیلی دیرتر جواب دهید، یا نمی دانید چه موقع می توانید به آن جواب دهید، یک ایمیل خودکار جهت دریافت کننده بفرستید که او متوجه شود ایمیل را دریافت کرده اید و تاریخ حدودی جواب را به او اعلام کنید: “نامه شما را دریافت کردم، آن را مطالعه خواهم کرد و جواب را هفته آینده برایتان ارسال می کنم.” با این کار، جهت جواب دادن به مخاطب، تحت فشار نخواهید بود.
معذرت خواهی نکنید، تقدیر کنید
اگر احساس می کنید که جواب ایمیل خیلی طول می کشد، پایین متن، این عبارت را اضافه کنید: “از شکیبایی شما کمال قدردانی را دارم.” به این شکل، شما اعلام کرده اید که جواب نامه را دیر خواهید داد، ولی هرگز موضع شما، موضع پایین نخواهد بود و شما می توانید در وقت دلخواه به ایمیل جواب دهید.
منبع:سلامت
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ارسال | ایمیل | دریافت | دریافتی | عذرخواهی | کار افرینان | ایمیل های دریافتی | معذرت خواهی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog